Ahir, dimecres 19 de novembre, a l’Ajuntament de Cunit, l’alcalde Jaume Casañas, el regidor de Formació i Ocupació, Raül Salvador, i la regidora de Promoció Econòmica, Dolors Carreras, vam rebre l’alcalde del Vendrell, Kenneth Martínez, i l’equip tècnic de l’eina, que ens van presentar la nova edició del programa Comarques.
En aquesta edició es reforcen de manera substancial els serveis que s’oferiran a Cunit, tant en l’àmbit de la formació com de l’ocupació. S’incrementaran les atencions individuals d’orientació per millorar la inserció laboral, així com l’acompanyament específic per a nous emprenedors, entre altres serveis destacats.
A més, es posa en valor la celebració d’una nova jornada de speed job dating, que serà ja la tercera edició al municipi, consolidant aquesta iniciativa com una eina efectiva i de gran retorn per a Cunit.
L’alcalde de Cunit, Jaume Casañas, ha remarcat el compromís ferm del municipi per continuar impulsant millores en l’àmbit de l’ocupació, amb l’objectiu que tots els cunitencs i cunitenques disposin de les eines necessàries per facilitar la seva inserció laboral.
